سایبان وب

با استفاده از خدمات SEO کاملاً مدیریت شده و پیشرفته، ترافیک وب سایت بیشتری دریافت کنید.

در هر کاری که به صورت آنلاین انجام می دهید، نیاز به سئو احساس میشود. با متخصصان مورد اعتماد، پایه و اساس بهینه سازی موتورهای جستجو را ایجاد کنید. ما برنامه ها و استراتژی های مناسب را با نیازهای دقیق شما ارائه می دهیم.

اهداف سایبان وب

"پس از بررسی سایت و تعیین هدف، سایبان وب بهترین شیوه ها را در برنامه نویسی، طراحی و کدگذاری SEO به کار میگیرد. سایبان وب نه تنها در زمینه بازاریابی مبتنی بر وب بلکه به عنوان یک مشارکت کننده در برنامه بازاریابی جامع به یک شریک استراتژیک تبدیل شده است. "

سایبان وب seo گوگل

آنچه در بسته های SEO سفارشی ما گنجانده شده است

متغیرهای زیادی می توانند بر سلامت کلی سایت شما تأثیر بگذارند. مطمئن باشید که تغییرات الگوریتم، خطاهای نمایه سازی یا اقدامات دستی مشکلی ایجاد نمی کند.
سلامت سایت
بسیاری از شرکت ها برای کلمات کلیدی شما رقابت می کنند. ما نقاط قوت و ضعف آنها را تجزیه و تحلیل می کنیم تا فرصت های جدیدی برای موفقیت شما بیابیم.
تحلیل رقابتی
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل می کند و برای دستیابی به بهترین رتبه بندی کاملاً بهینه شده است.

بهینه سازی صفحه
محتوا هنوز در جهان مانند پادشاه است. می تواند شامل محتوای جدید روی صفحه، وبلاگ های معمولی، اطلاعیه های خبری با ارزش یا کتابهای الکترونیکی کامل باشد.
بازاریابی محتوا
با برنامه گزارش ماهانه که همه کارهایی را که انجام داده ایم و تأثیر آن بر حضور آنلاین شما را نشان می دهد ، کاملاً شما را در جریان میگذاریم.

گزارش ماهانه
لینک ها از منابع با کیفیت بالا، ترافیک مربوطه را به سایت شما هدایت می کند و به ایجاد اعتبار در Google کمک می کند.

لینک سازی

"سئو فقط پیوندها نیست، محتوای منحصر به فرد، شهرت و سرعت صفحه است. این کل تجارت آنلاین شماست. هر کاری که در مورد وب سایت خود یا آنلاین در مورد وب سایت خود انجام می دهید می تواند بر SEO تأثیر بگذارد."

09199397870
09213235018

sayebanweb@gmail.com
info@sayebanweb.com